woups..

.. jag "råkade" missa bussen. Satt och grät över min nagel och så bara var klockan helt plötsligt 9 minuter i! Attans då.

Nej jag driver.. orkade helt ärligt inte.

Menmen, var faktiskt nyss inne på PLAYAHEAD.. Haha! Alltså jag fattar inte hur folk fortfarande kan hänga där? Det är väll inte nått fel på det eller något, men det är ju så sjukt jävla tråkigt!? Och när man frågar dom så är ursäkten typ "men jag lyssnar på musik dära.." yes, tjena! Skaffa spotify? Haha.. nej en som sagt, det är helt ärligt inget fel på det. Bara jävligt deprimerande.. peace out!


Kommentarer
Postat av: j o s e p h i n e ♥

söt header! :)

2009-12-29 @ 18:01:35
URL: http://josephineegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0