sådära..

.. nu är jag nyduschad, fetans med skönt! ska strax sätta på en såndära mega cool ansiktsnask, som man blir *****brun utav! Haha, alltså det är en choklad.. eller " chocolate mud mask" som den heter. Den luktar till och med choklad! Har faktiskt fortfarande ont i huvet.. tråkigt. menmen, ska setta på en film medans jag har masken i ansiktet, och dricka cola! Haha, mmm fan vad gott, har inte gjort det på jättelänge känns det som? Inte acceptabelt! Hehe.. men hörni. jag återkommer! Antagligen med en bild på moi när jag har, ja ni vet.. ANSIKTSMASKEN I FEJJAN! PuusssSS haha.

dagens låt dåra.. blir självklart david guettas "your not alone". Alltså någon mer än jag som är helt in love i han och hans låtar. HAN ÄR SÅ JÄÄÄVLA SÖÖÖÖÖÖÖT! HAHA.. tror jag ska leta upp hans nummer på hitta.se och ringa honom och typ.. lägga in en stöt or something! He makes me sooooo horny..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0