much better

nu mår jag bättre, har tagit en alvedon och grejer. håller på att planera nyyyyyyyyyyyyår. vi får se hur det blir . ehm har inte gjort så mycket idag faktiskt, vaknade runt 2! åkte iväg och fixade lite grejor. och just nu tar jag det bara lungt, känner att jag håller på att bli riktigt förkyld! inte bra, NONO! nej men  jag klara mig säkert.. bara det inte blir värre. har ju cup den 3e! ska slänga ner mina ipodhögtalare i väskan och dunka sönder hotellet där nere i jönköping, right amanda? hahah! menmen, har inte mycket mer att säga så jag avrundar hära.

trååååkis bilder, i know!

Kommentarer
Postat av: amanda

om du glömmer dom då jävlar ! ! :@<3

2009-12-30 @ 22:36:11
URL: http://wuclas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0