mellandagsrean?

Var på mellandagsrean igår.. i kista! Fattar inte ens hur jag tänkte? Jag menar, kista när det är mellandagsrea? Okej, till en början var det inte så jättefarligt.. men när man väl kom in i butikerna så var köerna extremt långa! Hittade inte alls mycket.. typ underkläder och en tshirt. Och lite nagellack.. men det är ju typ inget? Iallafall inte jämfört med vad jag hade tänkt mig. Och det blir ju så sjukt varmt också.. typ 200 pers i en liten butik med allas dunjackor, jag menar BARA dom tar ju typ upp 3/4 av butiken? HAHA.. menmen vi drog till sollentuna sen. SJUKT mycket lungnare. någon som vart där? as mycigt iallafall, hehe. Nästan som kista fast mycket mindre och lungnare. eller mycket mindre.. nja det känns säkert så bara för att det är mycket lungnare. men skit samma, vi åkte dit. skulle skolla på skor och jag hittade ett par. Dom var helt ok. Sen käkade vi pizza och drog hem. och OM jag hade huvudvärk efter den dag.. jo! Så mellandags rean får bli en stor fet diss! HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0