janabajs idag!

SHUE! HHEHeehe .. sitter och väntar på jana just nu. hon komemr nig när som helst.. ehm. hon kom ju hem från teneriffa eller spanien eller vad det nu var haha, i igårkväll. så today i am going to see her! YEY! hahajaja, jag har köpt en julklapp åt henne.. och hon till mig så ja. men vi köpte bara något litet.. bara sådära ni vet. haha .. kan berätta vad jag fick senare.

Vaknade iallfall runt tolv idag, skulle gått upp tio men råkade somna om. hehe, så typiskt mig alltså! menmen, nu är klockan 10 över 1 så måste ta och käka något.. är skit hungrig! Har bara på mig mjukis kläder idag, orkar inget annat. kanske byter om sen eller något. Men jag bloggar nog när janabajs är här, så japp. VI HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0