i'm back!

Haha yes, ni läste faktiskt rätt. jag tänker börja blogga igen, wiho! eller iallafall försöka.. vi får helt enkelt se hur det går. blir så jävla sugen när jag läser andras bloggar, har faktiskt vart påväg att börja ett antal gånger men när jag precis tänkt skriva rubriken så har jag ångrat mig! haha.. menmen. som sagt, nu är jag tillbaka.

Jag vaknade vid två idag. Sjukt.. sover extremt mycket nu för tiden. alltså.. känns som om jag sover minst 15 timmar av 24. haha, illa? Men efter att jag hadfe vaknat så hoppade jag in i duschen, sen satte jag på en ansiksmask.. jaja, har kommit på att det är grymt skönt! Anyway, sitter med mjukiskläder på just nu. Åh, och jag har verkligen världens skönaste tofflor, ni anar inte! Fick dom av min syster i julklapp och jag är helt in love alltså! Men nu har jag inget mer att skriva.. så. VI HÖRS?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0