alltid lika sliten på måndagar

haha, det spelar ingen roll ifall det är lov eller inte. ALLTID LIKA SLITEN! måste vara någonting.. inte vet jag vad menmen. Kom hem ifrån jana för ett tag sen. drack nyss oboy och spanade in lite bloggar. men jaja.. dagen har varit lungn iallfall. SKÖNT.

imorgon är det tisdag, har inget planerat i think. drar nog och solar om jag känner mig själv? Haha, på kvällen är det träning, den blir nog lungn känner jag på mig. halva laget är ju nere i malmö och spelar lunda. vet inte riktigt hur det gått för dom, eller jo. inte så bra.  menmen! Jag kunde inte följa med för planerna var att vi egentligen skulle åka iväg till norge? Men det blev inte av. så ja, jag taggar istället till hallby! som ligegr i jönköping tror jag, vi åker dit den 3 januari. Nicenice.. men hörrni, tror jag ska sussa snart faktiskt! får inte bli lika sent som igår.. nej! så ja, vi hörs aantagligen imorgon. kiss! och bajs..

absolut veckans drooooooooooooog!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: Ja, hon är världens finaste, hihi :) Sköt om dig, kram!

2009-12-29 @ 02:07:07
URL: http://rstahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0